Privirile Care Lasa Urme
Vichy Dermablend
O campanie construita in jurul unui experiment social in care protagonistele au fost monitorizate 12 ore cu aparatura specifica neurostiintei, pentru a releva trairile interne ale persoanelor care sunt privite insistent de catre oamenii pe care ii intalnesc in oras, din cauza acneei, rozaceei, cicatricelor sau a altor semne pe care le au pe fata.
Un experiment care spune povestea oamenilor si povestea brandului, o abordare diferita a publicitatii, in incercarea de a patrunde mai subtil si mai temeinic in mecanismele personale, de a gasi modalitati credibile pentru a face subiectii sa constientizeze transformarile care au loc in corpul lor ca urmare a acestei situatii.
La final de campanie, suntem mandri de rezultatele obținute: componentele video au insumat peste 1,8 milioane de vizualizari, iar clipul experimentului s-a clasat pe locul 1, in YouTube Ads Leaderboard pe Q1, care este o lista a celor mai populare reclame video care ruleaza pe YouTube.
Citeste articolul
In plus, poti citi o recapitulare completa a proiectului, cum a decurs procesul de la primul brainstorming si cat de repede am ajuns la primele rezultate, aici Vichy Dermablend – O campanie diferită. By SCREEN NATIVE.